wtorek, 6 listopada 2012

IT IS NOT EASY!!

Padam. Nie mam siły na nic. Całe ciało boli. Masaż by się przydał. Chyba przesadziłam z siłownią. Ale by były efekty trzeba się pomęczyć. Dzisiaj od rana szkolenie, a po szkoleniu siłownia PULS. Myślałam, że zemdleje, bo nic nie jadłam oprócz śniadania. Nie miałam czasu. Chyba czas trochę przystopować. Albo i nie?? hmm boję się przestać, bo później mi się odechce treningu. Zobaczymy he he.

Jag dör. Orkar ingenting. Har ont i hela kroppen. Det skulle vara bra med massage. Det är kanske för mycket träning. Men om man vill se resultat måste man kämpa med träningen. Idag var jag på utbildning och sedan på gymet. PULS. Jag trodde att jag svimmar, har inte ätit någonting nästan på hela dagen, bara frukost. Har inte hunnit. Det är kanske dags att bromsa lite. Kanske inte??? hmmm jag är rädd för att sluta träna, sedan kan det vara svårt att komma igång igen. Vi får se...he he







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar