czwartek, 10 stycznia 2013

Continuation training.

Rano do pracy. Spokojny dzień i szkolenie. Po pracy kontynuacja treningu. Dzisiaj CORE i PULS. Core to 30 min ćwiczeń na same mięśnie brzucha i pleców. PULS to trening na kondycję. 55 min podskoków i ćwiczeń na brzuch, plecy, pośladki i nogi. Ushh...1,5 godziny treningu i padam. Po treningu mała przekąska w postaci orzeszków i wody kokosowej. Poniżej ćwiczenia na mięśnie brzucha.

Jobbet på morgonen. En lugn dag och utbildning. Efter jobbet fortsatte jag min träning. Idag, CORE och PULS. Core är 30 minuters motion på BARA mag-och ryggmusklerna. PULS är träning för kondition. 55 min hopp och övningar för magen, ryggen, rumpan och benen. USHH ... 1,5 timmars träning och jag dör.. Efter träningen, ett litet mellanmål i form av nötter och kokos vatten. Nedanför övningar för magmusklerna.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar