sobota, 5 stycznia 2013

Happy birthday Oskar and Alex

Z samego rana o 6.00 spacer do pracy. Ciężki dzień. Jakoś dałam radę, dostałam nawet prezent od pacjentki. Robione na drutach skarpetki. Są super. Po pracy szybki prysznic i pojechaliśmy do Karoliny i Mariusza świętować urodziny dzieciaków. Alex kończy 7 lat, a Oskar 3. Strasznie szybko ten czas leci. Pamiętam jak jeszcze chodziłam z Karoliną na spacery z dzieciakami w wózku.
Tort czekoladowy, układanie LEGO, śmieszne filmiki w necie i czas na mnie. Jutro pracuję rano. Niestety muszę iść spać.
Wszystkiego najlepszego dla moich kochanych chłopców!!!

På morgonen vid 06:00 tog jag en promenad till jobbet. Tuff dag. På något sätt jag klarade den, jag fick även en gåva från en patient. Stickade strumpor. De är superfina. Efter att ha arbetat tog jag en snabb dusch och gick till Karolina och Mariusz för att fira barnens födelsedag. Alex fyller 7 år, och Oskar 3. Tiden går jättefort. Jag minns när jag gick med Karolina för promenader med barnen i barnvagnen. 
Chokladkaka, stapling LEGO, roliga filmer på nätet, och tiden för mig att gå hem. Jag jobbar i morgon bitti. Tyvärr måste jag sova. 
Grattis till min älskade pojkar!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar