wtorek, 29 stycznia 2013

Party? Training?

Hej!
Weekend zleciał bardzo szybko. Dzisiaj mamy już wtorek. Sobotę spędziliśmy z kochaniem na odpoczynku, a wieczorem na imprezce Taco. Jak zwykle dużo śmiechu, tańca, dobrego jedzenia i drinków. Wszyscy fajnie się bawili. Ale dwa dni pod rząd imprezy to już trochę za dużo?!. Chyba się starzeję. ha ha

W poniedziałek zaczęłam od nowa moją 6 WEIDERA. Zaniedbałam trening w weekend. Ale teraz się nie poddam, do tego wieczorem 45 min na bieżni i trening grupowy 55 min tańca AFRO.
Mogłabym trenować codziennie, ale najgorsze są te dojazdy na siłownię. 20 min autobusem i 15 min drogi. Co razem daje ponad godzinę zmarnowanego czasu na samą podróż. Do tego czasami pada deszcz, śnieg, jest zimno...Tak, tak teraz pewnie powiecie, że to tylko wymówki, że dla chcącego nic trudnego....Hmmm...Prawda jest taka, że po całym dniu pracy nie zawsze mam siłę jechać na siłownie, mimo że bardzo bym chciała.
Miłego przedpołudnia!

Hej!
Helgen gick genom mycket snabbt. Idag har vi redan en tisdag. Lördag tillbringade jag med min älskling med att vila och sent på kvällen på Taco party. Som vanligt massor av skratt, dans, god mat och dryck. Alla hade det kul. Men två dagar i rad att festa är lite för mycket?! eller??. Jag börjar bli gammal...ha ha
På måndagen började jag från början min 6 Weider. Har inte gjort så mycket under helgen med min träning. Men nu ska jag inte ge upp i kväll 45 minuter på löpbandet och 55 minuter träningsgrupp AFRO dans.
Jag skulle kunna träna varje dag, men det värsta är de att ta sig till gymmet. 20 minuter med buss och 15 minuter promenad. Vilket innebär totalt mer än en timme av bortkastad tid på bara resan. Fram till den ibland regnar det, snöar, det är kallt ... Ja, så nu kanske någon kommer att säga att detta är bara en ursäkt att någon vill då är det lätt .... Hmmm ... Sanningen är att efter en hel dag på jobbet har jag inte alltid styrkan att gå till gymmet, även om jag vill gärna. 

Ha en bra förmiddag!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar