poniedziałek, 21 stycznia 2013

Keep going...

Hej!
Aż nie chce mi się wierzyć, że już dzisiaj mamy poniedziałek!. Od rana w pracy i obowiązkowe szkolenie na komputerze. Oczywiście zaliczone.
Miałam w planach iść dzisiaj na Afro, trening grupowy. Niestety noga ciągle boli.
Ale ja nie będę się poddawać. 60 min na crostrainerze.Od dzisiaj, zaczynam też 6 Weidera. Dzień 1 zaliczony!. 41 dni przede mną. Zobaczymy. Co tydzień postaram się napisać jak mi z tym idzie.

Hej! 
Jag vill nästan inte tro att vi i dag har en måndag!. Från morgonen på jobbet och obligatorisk utbildning på datorn. Naturligtvis blev det gödkänd. 
Jag hade planerat att åka idag till gymmet för att träna Afro gruppträning. Tyvärr det gör fortfarande ont i benet. 
Men jag ger inte upp. 60 min på crostrainer. Från och med idag börjar jag övningar för magen 6 Weiders. Dag 1avklarad!. 41 dagar före mig. Vi får se. Varje vecka kommer jag att försöka skriva hur det går för mig.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar