wtorek, 29 stycznia 2013

Shopping and Zumba Core Wii

Ostatni dzień wolnego właśnie mija. Pojechałam do miasta, żeby wykorzystać czek 350 koron z HMu, bo data ważności się już kończy. Cienki sweterek, pasująca kolorem podkoszulka, bluzka na ramiączkach i suchy szampon do włosów "za darmo".
Wieczorem miałam jechać na siłownię, ale się rozmyśliłam. Zamiast tego poćwiczyłam w domu. 57 min Zumba Core na konsolii Wii oraz 6 Weidera.
Heja!

Sista dagen av ledigheten tar slut. Jag gick till centrum för att använda värdecheck på 350 kronor från HM eftersom utgångsdatumet är nästan över. En tunn tröja, matchande färgen T-shirt, en blus, linne och torrschampo "gratis". 
På kvällen skulle jag till gymmet, men jag ändrade mig. Istället tränade jag hemma. 57 min Zumba Core på Wii konsol och 6 Weiders.
Heja! 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar