piątek, 15 marca 2013

Boring...

Wczoraj miałam wolne. Jak to w wolne dni czekało na mnie sprzątanie i zakupy. Wieczorem STEP na siłowni. Myślałam, że zemdleję w połowie treningu. Trenerka, która prowadziła Step, oszalala, chyba coś brała przed. Wszyscy już mieli dosyć, a ona zwiększała tempo i natężenie treningu. MASAKRA. Jak dojechałam do domu, padłam na kanapę i leżałam na niej do samego wieczora. Obejrzeliśmy z dziubkiem film "Lot|Flight" i poszłam spać. Polecam film, naprawdę fajny.

Igår hade jag ledigt. Det brukar vara på mina lediga dagar att det väntar på mig städning och shopping. Tränare, som ledde Step, var helt galen, tror att hon tog "någonting" innan. Alla har fått nog, och hon ökade takten och intensiteten i träningen. Massaker. När jag kom till huset, föll på min soffa och låg på den till natten. Vi såg med älskling film "Flight" och sedan somnade jag. Jag rekommenderar den filmen, riktigt cool.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar