niedziela, 10 marca 2013

I`m sorry....I`m back!!!

Przepraszam wszystkich, za tak długą przerwę w pisaniu. Ostatnie 3 dni nie miałam dostępu do internetu!!! Czas zmienić dostawcę internetu. Coraz częściej mamy problemy z nimi. 
Co tam u mnie...Postaram się streścić cały tydzień, który mnie tutaj nie było. Poprzednią sobotę spędziliśmy u Karoliny. Mnóstwo zabaw, gier i pyszna kolacja. Ciasto z mięsem mielonym i ciasto z kurczakiem. Pychota. Do tego pyszne sałatki owocowe.
8 marca wszystkie kobiety obchodziły swoje święto. Międzynarodowy dzień kobiet. Dostałam piękny bukiet kwiatów od dziubka. Poprawiło mi to humor, bo w pracy miałam beznadziejny dzień. Nigdy więcej takich dni!!.
Wczoraj byłam z Emilą w mieście na małych zakupach i lunchu. Lunch zjadłyśmy w azjatyckiej restauracji. Akurat był bufet. Nakładasz co chcesz,  i ile chcesz. Owoce z lodami na deser.
Jeśli chodzi o zakupy, to kupiłam sobie dwie koszule na wiosnę w HM.
To tak w skrócie mój tydzień. 
Mam nadzieję, że nie przestaliście do mnie zaglądać. Buziaki.

Jag ber om ursäkt till alla för en så lång paus från att skriva. Senaste 3 dagar hade jag inte tillgång till Internet! Dags att byta internet företaget . Alltmer har vi problem med dem. Hela tiden. 
Vad är det med mig ... Jag ska försöka sammanfatta hela veckan, som jag inte var här.  
Jag tillbringade förra lördag hos Karolina. Massor av spel, skratt och god middag. Köttfärs paj och kyckling paj. Mums. Till pajerna läckra fruktsallader. 
8 mars alla kvinnor firade sin dad. Internationella kvinnodagen. Jag fick en vacker bukett blommor från älskling. Den har förbättrad mig  humor, eftersom jag hade en fruktansvärd arbetsdag. Inga mer såna dagar. 
Igår var jag med Emilia i stan för shopping och lunch. Vi åt lunch på en asiatisk restaurang. Det var en buffé. Du väljer vad du vill och hur mycket du vill. Frukt med glass till efterrätt. 
När det gäller shopping, jag köpte två skjortor till våren ifrån HM. 
Det är min vecka i en liten sammanfattning. 
Jag hoppas att ni fortsätter att titta här. Puss.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar