środa, 20 marca 2013

The first day of spr.....Winter ....?

Hej hej!
Pierwszy dzień wiosny? nie bardzo. Od wczoraj pada śnieg. Znowu na zasypało. Mam już dość tej zimy. Ile jeszcze to potrwa???? Miejmy nadzieję, że nie długo. Przeglądałam stare wpisy, na blogu z zeszłego roku 20 marca. I co? Słońce, ciepłe dni i kurtka skórzana. I przede wszystkim ZERO śniegu. Wrrr...
Poza tym, w pracy ciężki dzień, źle się czułam, słabo mi było. Przez to musiałam zrezygnować na siłowni. Za to poćwiczyłam trochę w domu, z nową płytą DVD z ćwiczeniami na nogi i pośladki. POLECAM!

Hej hej! 
Den första vårdagen? inte riktigt. Sedan igår snöar det. Jag har fått nog av denna vinter. Hur lång tid tar det? Låt oss hoppas att det inte tar lång tid. Söker igenom gamla inlägg på bloggen från förra året den 20 mars. Och gissa vad? Sol, varma dagar och skinnjacka på mig. Och framför allt, INGEN snö. Wrrr ... 
Dessutom var det en tuff dag på jobbet, kände mig dåligt, var svag och yrslig. På grund av detta var jag tvungen att ge upp att gå till gymmet. Men jag tränade ändå lite hemma, med ett nytt DVD skiva med övningar för ben och skinkor. REKOMMENDERAR!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar