poniedziałek, 25 marca 2013

Monday again?

Poniedziałek?? Już?? Nie chce mi się wierzyć. Weekend minął strasznie szybko. Czas znowu do pracy.
Choroba chce mnie dopaść. Gardło strasznie boli, mięśnie bolą, katar, kichanie....Ushhh...Nie ja nie chce, nie dam się!!!
Tak na poprawę poniedziałku, na ścianie w pracy znalazłam kartkę powitalną dla mnie. "Witamy w pracy, najlepsza na świecie Magdaleno". Czy to nie jest miłe??
Z powodu przeziębienia, nie poszłam dzisiaj na siłownię. Robiłam pranie w domu i wypisywałam kartki świątecznie, które muszę jutro wysłać, żeby dotarły na czas.
Mam nadzieję, że przeżyliście PONIEDZIAŁEK!.

Måndag? Redan? Jag vill inte tro. Weekend har gått väldigt fort. Dags att arbeta igen. 
Förkylningen vill få mig. Ont i halsen, fruktansvärt värkande muskler, rinnande näsa, nysningar .... Ushhh ... Nej, jag vill inte, jag kommer inte att vara sjuk! 
Så för att förbättra min måndag, hittade jag en välkomnande kort för mig på väggen på jobbet "Välkommen på jobbet världens bästa Magdalena". Är det inte skönt? 
På grund av förkylningen gick jag inte idag till gymmet. Jag gjorde tvätt hemma och skrev påsk kort som jag skickar i morgon för att de kommer fram i tid. 
Jag hoppas att ni överlevde eran måndag!.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar