sobota, 23 marca 2013

Dinner at Claudia.

W końcu weekend. Myślałam, że zwariuje w pracy. Strasznie dużo do roboty. Ale teraz 2 dni wolnego!!!.
Wczoraj po pracy byłam  z paroma dziewczynami z pracy u Claudii na kolacji. Jak zwykle przygotowała Claudia pyszne jedzenie. Tost z kremem, rakami i warzywami na przystawkę, chilijska zapiekanka z sałatkami jako danie główne i tort lodowy o smaku truskawkowym na deser. Mmmm pychota.
Jak wróciłam do domu posiedziałam chwile z gośćmi, którzy przyszli do nas na mecz polskiej drużyny futbolowej. Oczywiście Polska przegrała!!!
Dzisiaj sprzątanie!!!

Äntligen har vi helgen. Jag trodde att jag skulle vara galet på jobbet. Väldigt mycket att göra. Men nu 2 dagar ledigt!. 
Igår efter jobbet var jag med några arbetkamrater från arbete till middag hos Claudia. Som vanligt, förberedde Claudia läcker mat. Toast med grädde, kräftor och grönsaker till förrätt, chilenska gryta med sallad som en huvudrätt och en glasskaka med jordgubbar till efterrätt. Mmmm det var gott. 
När jag kom hem satte jag en stund med gäster som kom till oss för matchen med polska fotbollslag. Naturligtvis förlorade Polen!
Storstädning idag!! 






 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar