środa, 13 marca 2013

It`s cold, very cold!

Gdzie ta wiosna??? Połowa marca, a tutaj ciągle śnieg leży, a poranki mroźne. Ostatnio, jak szłam do pracy, było -17 stopni. Brrr. Ja chcę już WIOSNĘ!!
Dostałam kupony rabatowe do HMu na 1050 sek i chciałabym je wykorzystać, na jakieś fajne ciuchy wiosenne. No zobaczymy.
Od poniedziałku stosuję dietę 1500 kalorii. Jutro napiszę trochę więcej na ten temat. Teraz jestem strasznie zmęczona, po treningu w Actic Sydpoolen i nic mi się nie chce.


Var är våren? Mitten av mars och snön är fortfarande här och frostiga morgnar. Här om dan när jag gick till jobbet, var det -17 grader. Brrr. Jag vill ha VÅR! 

Jag fick kuponger till HM 1050 sek och jag skulle vilja använda de på några fina kläder till våren. Jo vi får se. 
På måndag har jag börjat en 1500 kcal diet. Imorgon skriver jag lite mer om detta. Nu är jag väldigt trött, efter träningen i Actic Sydpoolen och jag orkar inte skriva nu eller göra någonting.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar