poniedziałek, 18 marca 2013

Weekend.

Hej!
Wrrrr...jestem mega zła. Znowu nie było internetu w weekend. Tym razem awaria była w całym mieście. Nie mogłam przez to nic tutaj pisać. No, ale mam nadzieję, że już będzie działał teraz bez problemu.
W weekend pracowałam. W sobotę po pracy przyszli do nas Paweł z Alicją na walkę KSW. Trochę wina i piwka. 
Na drugi dzień głowa bolała. Na szczęście miałam na po południu do pracy. Słonko świeciło to poszłam na spacer do pracy. Od razu się lepiej poczułam.
Dzisiaj znowu poniedziałek i nowy tydzień. Tydzień z odliczaniem kalorii i treningiem. Niestety bateria mi padła do wagi i nie mam jak się zważyć!!! wrrr, ciekawa jestem czy Shape Up program coś pomógł.
Dzisiaj miałam wolne i korzystając z okazji poszłam na 2 treningi grupowe. 30 min Core i 55 min Spinning. Jutro pewnie nie będę się mogła ruszyć...
Poza tym to znowu sypie śnieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zasypało nas....wiosna jednak szybko do nas nie zawita.
Dobranoc!!

Hej! 
Wrrrr ... Jag är jättearg. Igen, det fanns ingen internet i helgen. Denna gång felet var i hela staden. Jag kunde inte få igenom det här för att skriva. Nej, men jag hoppas att det kommer att fungera nu utan problem. 
I helgen jobbade jag. På lördagen efter jobbet kom till oss Alicja med Pawel för att titta på KSW galan. Lite vin och öl till detta. 
På andra dagen fick jag ont i huvudet. Lyckligtvis hade jag eftermiddags pass. Solen skiner och jag gick en promenad till jobbet. Jag kände mig genast bättre. 
Idag igen måndag och en ny vecka. Vecka med räkning av kalorier och motion. Tyvärr batteriet till vågen fungerar ej så jag kan inte ta vikt på mig! whoa, undrar om Shape Up-programmet har hjälpt någonting. 
Idag var jag ledig och jag gick för 2 träningspass. 30 min CORE och 55 min Spinning.  
Dessutom snöar det igen!!! Våren lämnade oss .... men snart kommer att komma till oss hoppas jag. 
God natt!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar