wtorek, 10 stycznia 2012

Kontynuacja treningu.. :) NUTRILETT

Hej!!
W końcu mam trochę czasu żeby coś tutaj skrobnąć :) Dzień zleciał dość szybko. W pracy ustalanie schematu na nadchodzące 10 tygodni. Oczywiście musiałam parę dni pozmieniać....Po pracy małe zakupy...Kupiłam batoniki którymi można zastępować posiłki w ciągu dnia. Mają różne smaki. Jeden ma mniej więcej 200 kalorii :D:D Nutrilett ma wiele innych produktów...warto zajrzeć na stronę. Do tego kupiłam pierwsze w tym roku tulipany :):) Czuć wiosnę...



Po pracy miałam iść na Latino ale było dość późno i zamiast tego poćwiczyłam w domu Zumbę na wii 50 min plus brzuszki :):)

Zumba :P:P



Na zakończenie chciałam też polecić MEGA super pachnący krem. THE BODY SHOP. Krem do ciała o zapachu czereśni. Tak pachnie że chce się go zjeść. he he Dla tych co mieszkają w moim rodzinny mieście tzn Bydgoszczy sklep znajduje się w Fokusie :):) Polecam!!!!!!!!





3 komentarze:

  1. Patrząc na ten krem już chce się zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz wiesz jakie uczucia mnie ogarniają kiedy czuje jeszcze jego zapach na skórze...mniami :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. hej:)

    mam pytanie- a gdzie kupujesz te batoniki?:)

    pozdrawiam,

    gosiaczek005@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar