środa, 11 stycznia 2012

Piękna pogoda...

No i kolejny dzionek za mną...po wyczerpującym treningu miałam trochę czasu przed pracą. Jak już wcześniej pisałam wyskoczyłam na miasto w poszukiwaniu nowych ciuchów na siłownię. Niestety pozostały same duże rozmiary. No ale nic kupiłam 2 książki po przecenie :):) W końcu przy treningu trzeba się zdrowo odżywiać a te książki na pewno się przydadzą.

Napoje i koktajle.

500 przekąsek :)
Głód doskwierał i pomyślałam że zajrze do nowej kawiarenki i baru sałatkowego który otworzyli w mieście. Miałam szczęście bo akurat rozdawali kupony na 20 koron zniżki :) Załapałam się na 4 i na pewno skorzystam. Co prawda ważne do końca stycznia ale na pewno się nie zmarnują :) Sałatka przepyszna!!!!


2 rodzaje makaronu, bulgur, sałata, pomidor, ogórek, kurczak i krem kurczakowy.

Chciałam na koniec dodać zdjęcia jaka piękna pogoda dzisiaj była!!! Wiosno czekam!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar