piątek, 11 listopada 2011

11.11.2011 :)

Mamy dzisiaj piątek 11 listopada 2011. 11.11.11 :) Fajna data. Raz w życiu taka jest. Wielu mówi o końcu świata o godzinie 11.11 a ja wierze że o godz 11.11 zaczną spełniać się życzenia. Więc wszyscy o 11.11 myślą życzenie :)


Co jeszcze 11.11.2011.
Narodowe Święto Niepodległości – polskie święto państwowe, obchodzone co roku 11 listopada, dla upamiętnienia rocznicy odzyskania przez Naród Polski niepodległego bytu państwowego w 1918 roku po 123 latach od rozbiorów dokonanych przez Austrię, Prusy i Rosję. Ustanowione w ostatnich latach II RP, przywrócone w roku 1989. Jest dniem wolnym od pracy.



Poza tym dzisiaj ma urodziny mój tata. Wiem że czasem zagląda na bloga, więc:

W datę Twego urodzenia
Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
Sto lat życia, moc radości!
Zdrowie wiecznie niech Ci służy,
Uśmiech stale miej na twarzy,
Niech się spełni, o czym zamarzysz!
Niech Ci towarzyszy zgoda
Wieczna, tak jak Twa uroda. 

Dni w radości niech Ci płyną,












2 komentarze:

  1. kurcze przegapilam 11 11 11 o 11:11 :P i najlepszego dla taty od nas :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też przegapiłam...a sama o tym pisałam :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar