wtorek, 29 listopada 2011

Szarooo, ciemno....ponuro....

No i cały czas mamy ponurą pogodę, nic się nie chce..człowiek tylko nerwowy i przymulony chodzi..Wczoraj odkryłam że zaplanowałam 7 dni pod rząd w pracy!!! Na pewno nie dam rady....rozmawiałam z jedna szefową wczoraj która mnie odesłała do drugiej szefowej dzisiaj..Zobaczymy. Teraz trochę kawki i kąpiel w piance z nowych kosmetyków z Oriflame :)


Caffe Latte :)

Płyn do kąpieli.

Płyn do higieny intymnej.

Scrub i dezodorant do stóp.

Ampułki na noc. Anti-cellulite.
13.30 praca...:((((( chyba przejdę się bo inaczej zasnę.

3 komentarze:

  1. wkrotce bedzie bialo :))) milego dnia madzia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo juz sie zanosi na snieg...tak szaro....snieg wisi w powietrzu he he Nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyboru znakomitego płynu do higieny intymnej. Przetestowałam go na sobie :) Cipka po nim pięknie pachnie :):):) Życzę zadowolenia, pozdrawiam. Żaneta.

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar