środa, 2 listopada 2011

Choroby ciąg dalszy

No i jestem nadal chora...Pytam siebie JAK DŁUGO JESZCZE??...Już nie mam siły siedzieć w domu...Na szczęście czas mi umilają moje ulubione seriale ha ha a trochę ich jest :D Wszystkie odcinki można znaleźć w internecie :) Dzisiaj oglądam ONE TREE HILL co w polskim tłumaczeniu *nie doslownym* znaczy Pogoda na miłość :D :D



Do tego pyszne śniadanko i dzień zaczęty w miłej atmosferze :)

Tosty z serem, szynką i szczypiorkiem. A do tego przepyszna kawa Latte :)

2 komentarze:

  1. latte :))) od razu mi sie chce, haha, one tre hill to byl rowniez moj serial swojego czasu, love it:* zdrowiej zdrowiej Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez oglądałam kiedyś ale nie wszystkie serie dlatego terazam okazje obejrzeć zaległe :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar