niedziela, 6 listopada 2011

Powrót do pracy i małe zakupy :)

Hej!!


Niedziela...godz. 6.12 autobus w kierunku szpitala...Tak...to mój powrót po tygodniowej chorobie do pracy :) Dziwnie było...Pustki totalne. Tylko ja i ciemność. Miasto oświetlone lampkami na święta.

Tak sobie idę i idę i nagle przy moście światełka migoczą i dzwonki się włączają. Płynie statek, trzeba otworzyć most. I tak czekałam 10 min zanim ten przepłynął.




Po pracy małe zakupy w Inn&Finn :) mają już ozdoby świąteczne. Nie mogłam się zdecydować co chcę :) Trochę dekoracji na codzień i na święta to moje podsumowanie zakupów w sklepie :)

Świeczniki wysadzane sztucznymi kryształkami :)

Serwetnik.

Mini choinka :P

Mikołaj :P

2 komentarze:

  1. swietaaaaaaa:)))))tuz tuz

    OdpowiedzUsuń
  2. tak patrząc nie patrząc trochę więcej niż miesiąc do świąt został...

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar