niedziela, 1 kwietnia 2012

Friday party

Miałam ostatnio napisać o piątkowej imprezce, ale jakoś z głowy wyleciało. Przyszła Alicja z Pawłem. Wypiliśmy sobie parę piw i oglądaliśmy śmieszne filmiki na youtube. Później dziubek poszedł na miasto z Pawłem a ja zostałam w domu w łóżku. Niestety w sobotę na 7.00 musiałam iśc do pracy.
Dzisiaj niedziela i zaraz też muszę iść do pracy. Nie chce mi się!!! Wolałabym zostać i odpoczywać w domu.

Jag hade nyligen skrivit om fest i fredags, men jag glömde. Det kom Alicja och Pawel. Vi drack några öl och tittade på roliga filmer på youtube. Senare gick älskling med Pawel till stann och jag stannade hemma i sängen. Tyvärr, på lördag kl 7,00 fick jag gå till jobbet. 
Idag är det söndag, och omedelbart jag måste gå till jobbet. Jag vill inte! Jag vill hellre stanna och vila hemma.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar