środa, 4 kwietnia 2012

Solarium and shopping.

Wolne. Od samego rana nic się nie chce. Wszystko idzie mozolnie. Musiałam wyjść żeby nabrać trochę sił. Poszłam się trochę opalić na solarium. Miałam szczęście bo nikogo nie było i nie musiałam czekać w kolejce. Słoneczko grzeje i aż przyjemnie się idzie. Postanowiłam iść na spacer do Ica Maxi na małe zakupy. Parę ozdób świątecznych i słodycze na Wielkanoc. Teraz chwila odpoczynku w domku.

Ledigt. Från tidig morgon man vill inte göra någonting. Allt går mödosamt. Jag var tvungen att gå ute att få lite krafter. Jag gick till solariet för att få en liten solbränna. Jag hade tur eftersom ingen var där och behövde inte vänta i kö. Soligt och varmt det är och det är skönt att gå. Jag bestämde mig för att ta en promenad till Ica Maxi för små inköp. Ett par påskdekorationer och godis till påsk. Nu lite vila i hemmet.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar