sobota, 28 kwietnia 2012

Happy time with them the best

Pierwszy dzień w pracy po 9-dniowym "urlopie". Na samo powitanie okazało się, że jestem jedyną pielęgniarką na oddziale, bo ta co miała przyjść, nie przyszła. Trzeba było po kogoś zadzwonić, a że godzina była 7 rano, nikt nie odbierał. Na moje szczęście przyszła, ta pielęgniarka, co miała godzinę spóźniona.
Po pracy odebrał mnie Adi z Mariuszem i pojechaliśmy do Karoliny. Chłopacy pracowali w ogrodzie, a my dziewczyny miałyśmy z dziećmi walkę na poduszki. Później wspólne grillowanie, x-factor i tańce do śpiewających wykonawców. Fajnie..ale niestety Kali musiała mnie odwieźć do domu, bo jutro na rano do pracy. Adi zostaje na nockę. Całe łóżko moje!!

Första dagen på jobbet efter en nio dagars "semester". samma välkomst, visade det sig att jag var den enda sjuksköterskan på avdelningen, eftersom den vad som skulle komma, kom inte. Vi var tvungna att ringa på någon, och att tiden var 7 på morgonen, fick jag inget svar. Lyckligtvis för mig, kom, sköterskan en timme försent. Efter jobbet hämtade mig Adi med Mariusz och vi åkte till Karolina. Män arbetade i trädgården, och vi kvinnor hade med barnen en kuddkrig. Senare grillning, x-factor och dans till entreprenörerna. Cool .. men tyvärr fick Kali skjusa mig hem, för i morgon förmiddag jobbar jag. Adi stannade kvar. Hela sängen är min i natt!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar