środa, 4 kwietnia 2012

Vampire Diaries, Desperate Housewives

Dzisiaj też wolne, przed długim weekendem w pracy.. Nadrabiam trochę zaległości z moimi ulobionymi serialami. Vampire Diaries tzn. Pamiętniki Wampirów i Desperate Housewives tzn. Gotowe na Wszystko. Polecam seriale. Wciągające już od 1 odcinka. Na dworzu słonko, będzie można iść na zakupy do Ica. Do usłyszenia później.

Idag är jag ledig innan den långa helgen på jobbet. Jag försöker titta på några av mina favoriter tv-serier.The Vampire Diaries och Desperate Housewives. Jag rekommenderar de här serien. Man kan inte sluta titta efter 1 episoden. Utanför solen, jag kan gå och handla lite på Ica. Vi hörs senare.






2 komentarze:

  1. jeszcze nie obejrzalam ani jednego odcinka VD :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam serial...1000 razy lepszy niz film zmierzch...trzyma w napieciu...nie mozna sie doczekac kolejnego odcinka

      Usuń

Komentarz&Comments&Kommentar