poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Let´s start again..

Witam!
Jak się czujecie? Ja mam wyrzuty sumienia...Miałam mieć drastyczną dietę, a tu co?? Chipsy w weekend i Cola!!!! Tak nie może być. Zaczynamy wszystko od nowa. Najbardziej wkurzające jest to, że nie mogę rezerwować treningu grupowego, bo mam zablokowaną kartę. Dzwonię do babki która jest za to odpowiedzialna już 3 dzień i nie odbiera! Byłam nawet osobiście na siłowni, a oni kierują mnie do tej babki. Frustrujące. Dzisiaj napisała mi meila, że mogę zapłacić 100 koron w recepcji. A jak byłam tam osobiście to nikt nic nie wie. Jestem zmęczona tą siłownią! Czas chyba na małe zmiany. No nic teraz śniadanko. Kawa z 0,5 % mlekiem i ciemny chleb z ziarnami.

Hej! 
Hur mår ni? Jag har dåligt samvete ... Jag var tvungen att ha en drastisk diet, och här vad? Chips och Cola över helgen! Detta kan inte vara. Jag börjar om igen. Det mest irriterande är att jag kan INTE boka en grupp träning, eftersom jag har blockerat kortet. Har ringt en dam som är ansvarig för detta i 3 dagar och får inte svaret! Jag var till och med personligen på gymmet, och de guidade mig till denna dam. Frustrerande. Idag fick jag mail där skrev hon till mig att jag kan betala 100 kronor i receptionen. Och när jag var där personligen, ingen visste någonting. Jag är trött på den här gymmet! TNu är det kanske dags att göra små förändringar. Jo nu är det frukost. 0,5 % mjölk och mörk bröd med frön.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar