wtorek, 17 kwietnia 2012

Sick...and tired

Dzień dobry wszystkim! Chociaż nie wiem czy taki dobry. Bynajmniej dla mnie. Znowu pada deszcz ze ŚNIEGIEM!!. Czuję się chora. ZNOWU. Gardło puchnie, gorączka, ból w klatce piersiowej. W poprzedniej przychodni, do której chodziłam już parę razy, nikt mi nie pomógł. Niekompetentni lekarze. To co mi mówią to ja już to dobrze wiem. Czas zmienić przychodnię. Dzisiaj zadzwoniłam pierwszy raz do Badhotellet. 11.30 zadzwonią do mnie. Zobaczymy co mi poradzą. Teraz skromne śniadanie składające się z dawki witamin. Orzechy. Dużo kawy, więcej kawy....litry kawy. Dziękuję!

God morgon alla! Även om jag tror inte att den är bra. Inte alls för mig. Återigen regn och snö!. Jag känner mig sjuk. IGEN. Svullen hals, feber, smärta i bröstet. I tidigare vårdcentralen där jag gick ett par gånger, hjälpte ingen mig. Inkompetenta läkare. Detta vad de säger är att jag redan vet det väl. Dags för en annan vårdcentral. Idag ringde jag första gången till Badhotellet Vårdcentral. 11,30 ringer de upp till mig. Vi får se vad de kan göra. Nu en liten frukost fullt med vitaminer. Nötter. Massor av kaffe, mer kaffe .... liter kaffe. Tack!



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar