niedziela, 1 kwietnia 2012

Prima Aprilis

Co za dzień!! Cały czas coś. Najpierw z rana Karolina zrobiła nam kawał. Powiedziała, że Mariusza pogryzł jakiś pies w lesie i musi z nim jechać szybko do szpitala. Miała po nas przyjechać żebyśmy dzieci pilnowali. To się ubraliśmy i wyszliśmy na dwór. Po chwili dzwoni Mariusz i mówi PRIMA APRILIS. Nie mieliśmy pojęcia że dziś 1 kwietnia. W pracy masakra. Jedna pacjentka umarła a druga w stanie ciężkim. Ręce pełne roboty. Musiałam zostać 30 min nadgodzin. I tak nie zdążyłam zrobić wszystkiego co miałam.!!! Dobrze że tylko 20 min zostało do końca tego dnia. Jutro niestety znowu do pracy i kontynuacja....

Vilken dag! Något hela tiden. Först på morgonen gjorde Karolina oss ett skämt. Hon sa att Mariusz är biten av en hund och måste åka med honom till sjukhuset (snabbt). Hon skulle komma att hämta oss för att vi skulle ta hand om deras barn medan de är på sjukhuset. Vi klädd oss och gick ut. Efter ett tag ringer Mariusz och säger APRIL APRIL. Vi hade ingen aning om det att idag, är den 1 april. Däremot på jobbet jättemycket. En patient dog och en annan är i allvarligt tillstånd. Händerna fulla med jobbet. Jag var tvungen att vara 30 minuter övertid. Och  jag hann inte göra allt jag skulle.! Tja, det är bara 20 minuter till slutet av dagen. Tyvärr imorgon igen till jobbet för att fortsätta....




2 komentarze:

  1. Subtelny żart. Gratulacje dla Karoli ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. no bardzo subtelny :D teraz to mozna sie smiac_:D

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar