czwartek, 15 grudnia 2011

Przeprowadzka Kali, Red Bull Cola :D:D

Właśnie wróciłam od Kali do domku...pomagałam jej troszkę z pakowaniem rzeczy do przeprowadzki...człowiek pakuje i końca nie widać heh...tak to już jest z przeprowadzkami...


Poszalałam troszkę z dzieciaczkami, zakupy w Ica i pojechałyśmy zobaczyć jak domek wygląda w trakcie remontu :) Piękny. Pozazdrościć.

Dzisiaj w kalendarzu adwentowym błyszczyk do ust :):)


Teraz żeby miec trochę siły na ogarnianie w domu popijam Red Bulla o smaku Coli :) coś nowego..dobry nawet :)



DOBRANOC!!!

2 komentarze:

  1. :******* dzieki za pomoc Magdo <3 jak ja chce zeby juz to wszystko sie skonczylo... zeby ksiazki lezaly na miejscu, firanki wisialy tam gdzie powinny, zabawki wyszly z workow bla bla bla,.... hahaha, ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz rade...:):) i tak juz ile jest zrobione :):) w pon mam wolne moge wpasc :):)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar