czwartek, 8 grudnia 2011

Znowu chora...

Oj znowu czuję się chora....nie mogłam ani trochę spać w nocy....co chwile się budziłam!!! Nos zapchany, gardło boli...co ze mną nie tak że tak często choruje...

Od samego rana w pracy...od 12.30 do 16.30 szkolenie...kontynuacja tego co zaczęliśmy tydzień temu...Myślałam że nie wytrzymam....Ostatni dzień miałam swoją studentkę w pracy...W podziękowaniu dostałam prezent. Aż człowiekowi robi się miło od razu!! :)


Zestaw do manicureu :)
Po pracy odebrał mnie Mariusz i pojechałam do Karoliny pilnować dzieciaczków. Zawsze są spokojne...jedyne co mnie męczyło to moja choroba....beznadziejnie się czuję..ale mimo to godzina 20.00 i aniołki w łóżeczkach ładnie śpią :)

Alexiu :)

Oski :)
No i na koniec dnia otworzyłam 8 okienko kalendarza...a tam olejek do ciała&masażu z kolekcji SPA :)



DOBRANOC!!!

1 komentarz:

  1. Vill du ha 5 cm långt hår på en månad? skrålla ner i min blogg och se ett tips som verkligen fungerar! Du behöver inte snåla med plattångar eller något. LÄS MER PÅ BLOGGEN! kram

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar