wtorek, 27 grudnia 2011

Wiosna????

Święta, święta i po świętach....jak ten czas szybko leci...zaraz mamy rok 2012...

Koniec grudnia a tu na Skandynawii anomalia pogodowe...po pierwsze są takie wichury że dachy zrywa, drzewa przewraca...linie wysokiego napięcia zrywa i ludzie są bez prądu...szok....A poza tym...musiałam kilka razy spojrzeć na termometr rano bo na własne oczy nie wierzyłam...Z samego rana przed godziną 6 było już 11 stopni na plusie!!!!!! Zima??? czy wiosna???


Chciałam tylko wspomnieć że mamy teraz okres MEGA wyprzedazy...aż do końca roku....Pare ciuszków przysłali mi właśnie z HMu i pare kupiłam w drodze do domu po pracy...Może wydawać się że wydałam krocie na to...ale jest odwrotnie...Dużo ciuchów za niewielką cenę...Śpieszcie się ostatnie dni zostały.

 










Udanych połowów na wyprzedażach!!!

2 komentarze:

  1. No u nas też prawie że lato w pełni xD
    Nieźle się obłowiłaś! Tutaj też niezłe przeceny są xD

    Pozdrawiam, Natalia N. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to chyba wszędzie przeceny teraz! dlatego warto iść i wydać trochę grosza :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarz&Comments&Kommentar