czwartek, 8 marca 2012

Dzień kobiet!

Wszystkiego dobrego wszystkie kobietki! dzisiaj nasze święto. Dzien Kobiet!

Allt bästa för alla kvinnor! Idag är vårt firande. Internationella kvinnodag!


Dzień nie należy do najlepszych. Nie za wesoło w pracy. Kłótnie, nieporozumienia, brak zrozumienia, brak współpracy...nie wiem jak to dalej będzie. Czasami mam już dość! Jestem znudzona moim życiem. Ciągle tylko praca/dom. Zero czasu dla znajomych albo BRAK znajomych!. Nic mi się nie chce. Do tego dostałam gorączki w pracy i jestem teraz padnięta. Szybka kąpiel i spać. Jutro na 7.00

Dag var inte den bästa. Inte roligt på jobbet. Gräl, missförstånd, brist på förståelse, brist på samarbete ... Jag vet inte hur det kommer att fortsätta. Ibland har jag fått nog! Jag är uttråkad med mitt liv. Hela tiden bara ett jobb / hus. Noll tid för vänner eller inga vänner!. Jag orkar inte. Till detta fick jag feber och jag är helt slut efter jobbet. Snabb bad och sömn. I morgon börjar kl.7.00.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar