piątek, 9 marca 2012

Sick!!

Znowu jestem chora. Już rano zanim wyszłam z pracy wiedziałam, że coś jest nie tak. Osłabienie, gorączka, poty....i zakończyłam dzień w pracy po 5 godzinach. Jak zwykle, gdy miałam coś zaplanowane muszę być chora. Zapowiada się piękna pogoda w weekend, ponad 11 stopni na plusie. Ja spędzę ten czas w łóżku :(
Mam nadzieję że szybko mi minie.

Återigen är jag sjuk. Tidigt på morgonen innan jag lämnade hemmet visste jag att något var fel. Svaghet, feber, svettningar .... och slutade dagen på jobbet efter 5 timmar arbete. Som vanligt, när jag hade planerat något måste jag vara sjuk. Det kommer att bli vackert väder under helgen, mer än 11 ​​grader i solen. Jag tillbringar tiden i sängen: ( Jag hoppas att det går fort över.



Żeby uprzyjemnić sobię czas w chorobie, siedzimy z dziubkiem i oglądamy Spartacusa. Zajadamy się pysznym deserem z owocami.

För att göra tiden lite roligare, sitter jag med dziubek och tittar på tv-serie Spartacus. Har ätit jättegott dessert med frukt.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar