sobota, 31 marca 2012

Jingle bells, jingle bells..??

Mamy zimę ponownie. Gdy rano szłam do pracy nie mogłam uwierzyć w to co widzę. Pada śnieg...wieje...zimnoo brrr...a jutro mamy już kwiecień. Pogodzie się chyba pomyliły święta. Zamiast wielkanocy będziemy mieć święta bożego narodzenia!! Na szczęście wychodzi już słońce.
Laptop działa jak powinien. Jestem mega zadowolona. Teraz można siedzieć na necie, gdy dziubek ogląda mecz. No i mozna też oglądać seriale w łóżku. hihihi

Vi har vinter igen. När jag gick till jobbet på morgonen kunde jag inte tro vad jag ser. Det snöar ... blåser ... brrr kallllt ... och i morgon har vi april. Väder förvirrade förmodligen röda dagar. Istället Påsk kommer vi att ha Jul! Lyckligtvis kommer nu solen. 
Bärbara dator fungerar som den ska. Jag är mega glad. Nu kan jag sitta på nätet, medan min älskling tittar på matchen. Tja, jag kan också titta på tv-serien i sängen. hihihi






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar