środa, 7 marca 2012

Zakwasy!!!

Dzisiaj dzień w pracy minął spokojnie. Prowadziłam na wszystkich pacjentach badanie na odleżyny. Mogłam wyjść trochę szybciej, bo byłam gotowa :) Mam mega zakwasy!!!!! Nie mogę chodzić. Mimo wszystko poszłam dzisiaj na Dance Aerobik i Zumbę. Beznadziejnie mi szło. Nie mogłam się ruszać. W ogóle się nie spociłam. Nawet kropelka nie poleciała. No nic...mam nadzieję że mimo wszystko coś mi dał ten trening. Teraz seryjka brzuszków i jakiś film z dziubkiem :)

Idag har gått arbete ganska lugnt på jobbet. Jag har gjort en undersökning alla patienter för trycksår. Jag kunde gå lite snabbare eftersom jag var fardig tidigt :) Jag har mega träningsvärk ! Jag kan inte gå. Ändå gick jag idag till Sydpoolen för att träna på Aerobik Dance och Zumba. Det har gått hopplöst. Jag kunde inte röra på mig. I allmänhet har inte kommit någon svett. Även ett enda dropp har ej kommit. Nåja ... Jag hoppas att trots allt träningen gav mig något. Nu några crunches och en film med dziubek :)


Im not a perfect girl...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar