czwartek, 29 marca 2012

Sunset

Nici z jakichkolwiek planów dzisiaj. Zero prasowania, żadnej siłowni. Zamiast tego, wypad do Gigantena po laptopa. Mamy go po pewnych trudach. Najpierw musiałam czekać 20 min zanim w ogóle ktoś do nas podejdzie. Później kolejne czekanie 20 min zanim sprawdzili moją zdolność kredytową. Okazało się, że nie mogę wziąć kredytu bo muszę być minimum 3 lata w Szwecji. No to Aduś wziął laptopa na raty na siebie. Jutro dodam fotki mojego cudeńka.
Z siłowni też musiałam zrezygnować na rzecz zakupu laptopa. Zamiast tego poszłam z Amandą na wieczorny jogging. Przepiękny zachód słońca. Niebo lśniło różnymi kolorami. Aż chce się iść i iść i iść....A jutro piatek!!!

Ingenting av mina planer för idag. Ingen styrkningl, inget gymmet. Istället, en resa till Giganten för att köpa en laptop. Vi har haft några svårigheter. Först fick jag vänta 20 minuter innan någon ens hjälpte oss. Efter väntade jag 20 minuter till innan de kollade min kreditvärdighet. Det visade sig att jag inte kan ta någon kredit för jag måste vara minst 3 år i Sverige. Väl Aduś tog bärbara datorn på avbetalning på sig själv. I morgon ska jag lägga bilder på min ny laptop.
Jag avbokade gymmet för att åka och köpa laptop. Istället gick jag med Amanda för en kvälls jogging. Det var en vacker solnedgång. Himlen lyste i olika färger. Du vill och gå och gå .... Imorgon är det fredag!!!




Imorgon fredag!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar