wtorek, 20 marca 2012

Tygodniowy trening.

Kolejny tydzień treningu się zaczął. Wczoraj byłam Zumbie przed pracą. Trwała o 15 za krótko. W zamian za to dostałam 4 darmowe godziny na basenie. Ktoś chętny????
Dzisiaj powinno być latino. Zamiast tego 50 min ćwiczeń na różne partie ciała, brzuszki i 25 min na crosstrainerze.
Jutro Aerobic Dance i Body Combat.
Czwartek 50 min ćwiczeń na różne partie ciała, brzuszki i 25 min na crosstrainerze.
Piątek Body Pump i Latino.
Sobota Core i Spinning.
Niedziela Spinning.


Nästa träningsvecka har börjat. Igår var jagZumba innan arbetet. Det var 15 minuter kortare än vanligt. I ersättningen fick alla fyra lediga timmar i poolen. Någon som är villig???? 
Idag borde det vara en Latino. Istället, den 50 min av motion på olika delar av kroppen, crunches och 25 minuter på crosstrainer. 
I morgon Aerobic Dance och Body Combat. 
Torsdag 50 minuter motion olika delar av kroppen, crunches och 25 minuter för crosstrainer. 
Fredag Body Pump och Latino. 
Lördag Core och Spinning.
Söndag Spinning.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar