czwartek, 15 marca 2012

Steps..

Kolejny dzień za nami. W pracy spokojnie...Chciałam sprawdzić ile mniej więcej, nachodzę się w pracy i wyszło mi ponad 6000 kroków, a to był jeden ze spokojniejszych dni.
Po pracy trening. Po raz pierwszy poszłam na Just Dance. Było nawet fajnie. Później Cirkel. Niestety nie było już tak fajnie. Byłam sama dziewczyna do tego jeden facet i dziadek!! Masakra. Następnym razem idę na Spinn i Core jak mam zwyczaju robić :):)

Nästa dag efter oss. På jobbet ganska lugnt ... Jag ville se hur mycket steg gör jag  i arbetet och det visade sig på över 6000 steg, och detta var ett av de lugnaste dagarna. Efter jobbet träning. För första gången gick jag till Just Dance. Det var rolig. Senare Cirkel. Tyvärr var det inte så bra. Jag var bara en flicka plus en kille och en gammal gubbe! Massaker. Nästa gång går jag till Spinn och Core som jag brukar göra :) :)
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar