poniedziałek, 5 marca 2012

LOVE Actic Cirkel!!!!

Dzisiaj znowu nie miałam czasu pisać za dużo. Od rana praca. Po pracy poszłam do polskiego sklepu u nas w mieście. No nie powiem, dobre rzeczy mają i nawet nie najgorsze ceny. Parę rzeczy kupiłam.

Idag har jag igen inte haft tid att skriva för mycket. Från tidig morgon arbete. Efter jobbet gick jag till en polsk affär i vår stad.  Bra saker de har och inte ens den värsta av priset. Jag köpte några saker.
 
 
Wieczorem siłownia. Dzisiaj Zumba a później Cirkel. MEGA wyczerpujący trening. Polecam dla wszystkich którzy chcą zrzucić parę kilogramów. Trening na kondycje i poszczególne partie ciała! Czuję się teraz jak bym zrzuciła 5 kilogramów. Kolejne dni już też zaplanowane. Kontynuujemy trening!!

På kvällen gymmet. Idag, Zumba och senare Cirkel. MEGA ansträngande träning. Jag rekommenderar den till alla som vill tappa några kilo. Konditionsträning och träning för de enskilda delarna av kroppen! Nu känner jag mig att jag slängde 5 kg. De närmaste dagarna planeras ocksåträning. Vi fortsätter träning!
 
 
Do usłyszenia jutro :)

Vi hörs imorgon :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar