wtorek, 6 marca 2012

Omega-3. Love fruits!!

Zamiast Latino potańczyłam trochę Zumbę i zrobiłam serię brzuszków. Mam mega zakwasy po wczorajszym Cirkel z Juanem. Ledwo co chodzę. Nie wiem jak dam radę jutro. Wypisałam się ze spinnu a zapisałam na Aerobic Dance i Zumbę. Hmmm..zobaczymy.  Teraz serial i talerz owoców. Pyszności.

Istället för att gå på Latino dansade jag Zumba och gjorde en liten serie av crunches/ABS. Jag har träningsvärk efter gårdagens Cirkel med Juan. Kan knappt gå. Jag vet inte hur jag ska klara mig i morgon på jobbet. Jag avbokade Spinning imorgon och bokade AerobicDance och Zumba istället. Hmmm .. vi får se. Nu ska titta på en tv-serie och äta en tallrik med frukt. Goooooodisar!!.
 

Dzisiaj przyszła mi pocztą moja co 6 miesięczna paczka ze sklepu z witaminami. Omega-3. Bardzo ważny pierwiastek dla dobrego samopoczucia i zdrowia :) Biorę jedną tabletkę dziennie na wieczór.

Idag kom till mig min var 6 månader paket från butiken med vitaminer. Omega-3. En mycket viktig vitamin för välbefinnande och hälsa :) Jag tar en tablett dagligen på kvällen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar