środa, 28 marca 2012

Good cafe

Godzina 9. Ja śpie. Telefon. Karolina.
- co robisz, śpisz?
- taaaak.
- to zadzwoń później to pogadamy,
- to wpadaj do mnie na kawę przed pracą :D
- ok, niedługo będę.
He he i tak oto spotkałam się po długim czasie z Karoliną na kawę i ciastko. Ploteczki i niestety trzeba się szykować do pracy.
Życzę wszystkim miłego dnia!!!

Klockan är 9.00. Jag sover. Telefon ringer. Det är Karolina. 
- Vad gör du, sover du? 
- Ja. 
- Då kan du ringa senare för att prata lite, 
- Kom då till mig för en kopp kaffe innan jobbet : D 
- Ok, jag kommer snart. 
Ha ha på den här sättet träffade jag Karolina efter en lång tid för kaffe och kaka. Mycket prat och tyvärr vi måste göra sig redo för kvälls pass på jobbet. 
Jag önskar er alla en trevlig dag!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz&Comments&Kommentar